Τη συνεργασία του με τον οργανισμό για το diversity και το inclusion, Creative Equals, ανακοίνωσε το Snapchat, για το λανσάρισμα του Snap Creative Council (SCC), μίας ομάδας από creative στελέχη στη Μεγάλη Βρετανία. Στόχος της νέας συνεργασίας είναι να χτίσουν «γέφυρες» μεταξύ του industry και των 220 εκατ. ημερήσιων χρηστών της πλατφόρμας, αξιοποιώντας τα εργαλεία της, προκειμένου να αναπτύξουν δημιουργικές λύσεις σε επείγοντα κοινωνικά ζητήματα. Το 2020 UK Snap Creative Council απαρτίζεται από μία ομάδα γνωστών ονομάτων στη βιομηχανία, όπως οι Natalie Graeme της Uncommon Creative Studio, Iain Tait της Wieden+Kennedy, Laura Jordan Bambach της Grey και Jo Wallace της Wunderman Thompson.
Το SCC θα εστιάσει, μεταξύ άλλων, σε θέματα ψυχικής υγείας και σε κοινωνικά θέματα της Gen Z και των millennials, και στον σχεδιασμό pitches μέσω της χρήσης των in-house προτύπων των ad formats του Snapchat, τα καλύτερα εκ των οποίων θα αναπαράγονται στο Snapchat με την απαραίτητη υποστήριξη από τα media. Επιπλέον, θα απονέμεται σε επιλεγμένο διεθνή φιλανθρωπικό οργανισμό το ποσό των 100.000 δολαρίων ως δωρεά.
(Πηγή: The Drum)