Το Skroutz ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο, με στόχο να προσφέρει σε κάθε χρήστη μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία με βάση τα δικά του ενδιαφέροντα. Κάθε φορά που ο καταναλωτής συνδέεται στον λογαριασμό του στο Skroutz, το προσωποποιημένο feed στην αρχική σελίδα, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με ποικίλο περιεχόμενο, θα του παρουσιάζει προϊόντα και τάσεις με βάση τις δικές του ανάγκες.

Οι προσωποποιημένες προτάσεις τόσο προϊόντων όσο και περιεχομένου, στοχεύουν στη γρήγορη ενημέρωση των καταναλωτών, με οδηγούς αγοράς, νέες κυκλοφορίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες από τους εμπόρους, καθώς και αποκλειστικά Skroutz Plus Deals.

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder της Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Αφοσιωμένοι στο όραμά μας να προσφέρουμε μία όλο και καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες, μετατρέπουμε το Skroutz σε κάτι περισσότερο από ένα Marketplace: σε ένα εργαλείο για τον χρήστη και μία ακόμα πιο καινοτόμα πλατφόρμα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου».