Ανάμεσά τους προϊόντα τεχνολογίας, ομορφιάς και οικιακά είδη

Εκτός των παραδοσιακά δημοφιλών προϊόντων τεχνολογίας, σημαντική άνοδο σημείωσαν αρκετές κατηγορίες προϊόντων που στο παρελθόν οι Έλληνες καταναλωτές δεν αναζητούσαν online, όπως προϊόντα ομορφιάς, χαλιά, εργαλεία και λευκά είδη. Η τάση αυτή δείχνει ότι ο καταναλωτής ξεπερνάει ορισμένες «προκαταλήψεις» σε σχέση με ποια προϊόντα μπορεί να αγοράσει από ηλεκτρονικά καταστήματα και σταδιακά διευρύνει τη γκάμα των αναζητήσεων και αγορών από το Internet. Να σημειωθεί πως η κίνηση του skroutz.gr αυξήθηκε κατά 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ εκρηκτική αύξηση παρουσιάζουν οι χρήστες που χρησιμοποιούν smartphones και tablets για να επισκεφτούν τη σελίδα.