Από τις Ιsobar Greece, Toposophy, Carat International και Carat Ελλάδος
Η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία - μαζί με την Ελβετία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Αυστρία - αποτελούν σημαντικές δεξαμενές επισκεπτών για την Ελλάδα, με πάνω από 6,5 εκατομμύρια αφίξεις ετησίως.

Σε αυτές ακριβώς τις αγορές, το Sani Resort και η Ikos Resorts επέλεξαν να ενισχύσουν την εικόνα τους, μέσω μιας πολυεπίπεδης επικοινωνιακής εκστρατείας 360 μοιρών. Οι Ιsobar Greece, Toposophy, Carat International και Carat Ελλάδος ανέλαβαν τον σχεδιασμό και την εκτέλεση του έργου. Η συνολική στρατηγική προσέγγιση των Μedia υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις, προκειμένου να προσεγγίσει τόσο εκείνους που προγραμματίζουν τις διακοπές τους πολλούς μήνες νωρίτερα, όσο και όσους προβαίνουν σε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Η καμπάνια για τα Sani & Ikos Resorts «έτρεξε» σε σημαντικά ΜΜΕ στη Γαλλία και τη Γερμανία, καθώς και σε κοινωνικά μέσα (Facebook, Instagram), ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε το Google Search και σύγχρονα προωθητικά εργαλεία, όπως το Programmatic Buying, Remarketing Campaigns και η συνεχής παρακολούθηση και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων.