Σε συνεργασία με την Jacobs Douwe Egberts

Sales Promotion Center και Jacobs Douwe Egberts παρουσιάζουν το πρώτο, όπως επισημαίνουν, πρόγραμμα Phygital-Promoters στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, μέσω του προγράμματος, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ζωντανά και σε πραγματικό χρόνο με promoters, απομακρυσμένα και με ασφάλεια, με την εμπειρία να προσομοιάζει αυτήν της φυσικής παρουσίας.

Η επικοινωνία με τους καταναλωτές οργανώνεται στο φυσικό κατάστημα μέσω διαδραστικής οθόνης και αξιοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία, συνδυάζει το φυσικό (physical) με το ψηφιακό (digital) περιβάλλον. Η όλη διάδραση πραγματοποιείται με video chat, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το signature ρόφημα Jacobs που τους ταιριάζει, μέσω μιας ειδικής web based πλατφόρμας με την καθοδήγηση του Phygital-Promoter. Η νέα εμπειρία των καταναλωτών ολοκληρώνεται με τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό, με έπαθλο καφέ Jacobs για έναν χρόνο.