Guerilla marketing ενέργεια για το brand για 2η συνεχή χρονιά
Με επιτυχία ολοκληρώνεται η guerilla marketing ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε το Sales Promotion Center για τον Jacobs Flavours.

Στοχεύοντας σε περισσότερη διείσδυση και αντίληψη της καμπάνιας Jacobs Flavours «βάλε φίλτρο στη μονοτονία, η ζωή θέλει εκπλήξεις», επινοήθηκε μια υποστηρικτική, μεγάλης διάρκειας παρουσία του Jacobs Flavours στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Τα branded Jacobs Smarts, με πλήρωμα 2 hostesses, σταματούσαν ανυποψίαστους περαστικούς σε επιλεγμένα high traffic spots, για να προσφέρουν έναν ζεστό καφέ Jacobs Flavours σε 3 γεύσεις, φουντούκι, βανίλια, καραμέλα.

Συγχρόνως, όλοι οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δηλώσουν την επιθυμία τους, μέσω tablet, για να πραγματοποιήσουν μια έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Έτσι, όλον τον χειμώνα, ο καφές Jacobs Flavours έβγαλε από τη ρουτίνα τους καταναλωτές ξαφνιάζοντάς τους, αφού τα branded Smarts αποτελούσαν συγχρόνως το κυρίαρχο visibility element της ενέργειας, ενώ μετατρέπονταν σε mini coffee bars για να τους εξυπηρετήσουν.