Η πλατφόρμα gaming Roblox κατέγραψε 69 εμπορικές συμφωνίες το τέταρτο τρίμηνο του 2023, τις περισσότερες που έχουν γίνει ποτέ, ενώ σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό αυτό μέσα στο 2024. Όσα περισσότερα brands μπαίνουν στην πλατφόρμα κι όσο περισσότερη διαφήμιση, τόσο θα ενισχύεται η ανάπτυξη του Roblox, το οποίο αυτή τη στιγμή, αποκομίζει μεγάλο μέρος των εσόδων του από τις συνδρομές των προγραμματιστών και την πώληση του νομίσματος Robux εντός του παιχνιδιού.

Αν και το Roblox έχει θέσει τριμηνιαίους διαφημιστικούς στόχους, απέφυγε να αποκαλύψει λεπτομέρειες για τα διαφημιστικά έσοδα, λέγοντας ότι θα τους γνωστοποιήσει όταν αποκτήσουν σημασία για τα οικονομικά αποτελέσματα.

«Ενώ είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι με την πρόοδο, δεν έχουμε φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο», δήλωσε ο CFO της πλατφόρμας, Mike Guthrie. Βάσει των στοιχείων που γνωστοποίησε το Roblox, κατά τη διάρκεια του 2023, ο αριθμός των daily average users (DAUs) αυξήθηκε κατά 22%, ενώ ο αριθμός των ωρών που δαπανήθηκαν στην πλατφόρμα αυξήθηκε κατά 22%. «Αυτοί οι μεγαλύτεροι DAUs δείχνουν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για τη διαφημιστική επιχείρηση που χτίζουμε», δήλωσε ο CEO, Dave Baszucki.

(Πηγή: WARC)