Και το 2020, σύμφωνα με το Spot Monitor

Μειωμένο κατά 8,06% καταγράφηκε το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το 2020, σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor. Συνολικά, καταγράφηκαν 132.112.003 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Όλες οι επιμέρους περιοχές (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Περιφέρεια) κατέγραψαν μείωση, με τη μεγαλύτερη να συναντάται στην Αθήνα, σε ποσοστό -15,20%.

Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενου, η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο. Ακολουθεί το Δημόσιο, η κινητή τηλεφωνία και οι οικονομικοί οργανισμοί. Παράλληλα, εξαιρουμένου του Υπουργείου Υγείας, το retail τροφίμων εξακολουθεί να αποτελεί τον μεγαλύτερο ραδιοφωνικό διαφημιζόμενο, με πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα την AB Βασιλόπουλος, δεύτερη την Μασούτης και τρίτη τη Lidl Ελλάς.

Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου, αυτών δηλαδή που αύξησαν περισσότερο τη σχετική επένδυσή τους, εξαιρουμένων πάντα των φορέων του δημοσίου, βρέθηκε το Box, ενώ «top decliner» ήταν η Cosmote. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, ακολουθούμενη από τη Wind. Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε o Μασούτης, ακολουθούμενος από την Cosmote, ενώ στην Περιφέρεια την πρωτοκαθεδρία είχε ΑΒ Βασιλόπουλος, ακολουθούμενη από τη Lidl Ελλάς.