Η ανάθεση αφορά στην εορταστική καμπάνια του ξενοδοχείου

Η καμπάνια απευθύνεται στο B2B κοινό του ξενοδοχείου και αφορά στις προτάσεις εκδηλώσεων, φιλοξενίας και την προώθηση του συνόλου των εορταστικών δραστηριοτήτων του, μέσω, μεταξύ άλλων, καμπάνιας e-mail marketing, landing pages και εταιρικών εορταστικών καταλόγων. Η Μάρη Δεβερίκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Radisson Blu Park Hotel Athens, δήλωσε σχετικά: «Αναθέσαμε στην BrilliantPR την εορταστική μας καμπάνια αξιολογώντας τη συνολική της προσέγγιση, την ταχύτητα ανταπόκρισης και την αξιοποίηση της τεχνολογίας στις ενέργειες επικοινωνίας μας. Η ανάθεση ήρθε ως αποτέλεσμα της εμπορικής επιτυχίας παλαιότερων ενεργειών που έχουμε υλοποιήσει μαζί με την BrilliantPR».