Το Queen.gr λανσάρει την πλήρως ανανεωμένη ταυτότητά του, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού, όσο και σε επίπεδο περιεχομένου, και κάνει «ένα μεγάλο restart», ακολουθώντας τον παλμό της σημερινής γυναίκας, των «θέλω» και των αναγκών της για ενημέρωση και ψυχαγωγία, σε μια κοινωνία που διαρκώς μεταβάλλεται. Σχεδιαστικά, το νέο Queen.gr ακολουθεί minimal design και σύγχρονη αισθητική, σε ένα mobile first και user friendly περιβάλλον.

Σε επίπεδο περιεχομένου, ανανεώνει και εμπλουτίζει τους άξονες που το έχουν ήδη καθιερώσει στις προτιμήσεις των αναγνωστριών, κυρίως όμως αναδεικνύει νέες σύγχρονες πτυχές περιεχομένου. Ακολουθεί τους γρήγορους ρυθμούς της Gen Z και καλύπτει την ανάγκη της για αμεσότητα, ταχύτητα και πολυφωνία στην πληροφορία, αγκαλιάζει την εκλεπτυσμένη αισθητική των Millennials και γίνεται το Μέσο που προσφέρει την accessible luxury που αναζητούν στις επιλογές τους, και επικοινωνεί με την Gen X μέσα από πρωτογενές, δημιουργικό περιεχόμενο, απόψεις και συνεντεύξεις.

Ο Στέλιος Σοφιανός, Chief Content & Media Officer της DPG Digital Media, τονίζει σχετικά: «Αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για εμάς η ανανέωση στον σχεδιασμό αλλά και το περιεχόμενο ενός Μέσου που έχει ήδη εδραιωθεί στην κορυφή της προτίμησης του αναγνωστικού κοινού. Το νέο Queen.gr έρχεται να μιλήσει στη γυναίκα σε κάθε φάση της ζωής της και σε κάθε ηλικία. Να συναντήσει το κοινό του σε όλα τα διαθέσιμα distribution channels και να πορευθούν μαζί σ’ ένα συναρπαστικό ταξίδι ζωής». Αξίζει να σημειωθεί ότι το tagline του νέου και ανανεωμένου Queen.gr είναι το «Μια ζωή γυναίκα. Ένα site ΓυναίQα».