Επιστρατεύει μέλη από όλα τα agencies του στη Νέα Υόρκη

Στην παρουσίαση μιας νέας creative ομάδας, με το όνομα Le Truc, προχώρησε το Publicis Group, η οποία απαρτίζεται από 600 creatives, παραγωγούς και strategists, που επιλέχθηκαν από το σύνολο των agencies του ομίλου στη Νέα Υόρκη. Ως ιδρυτικά στελέχη του δικτύου, επιστρατεύτηκαν ο Global Creative Chief της Droga5, Neil Heymann, το πρώην στέλεχος της Ogilvy, Bastien Baumann, ο οποίος μετέβη στην Publicis ως Chief Design Officer τον Ιανουάριο, η Global Creative Chief της Leo Burnett, Liz Taylor, και ο COO της Publicis για τη Βόρεια Αμερική, Andy Bird.

Πρόεδρος της ομάδας θα είναι η Carla Serrano, Global Chief Strategy Officer του Publicis Groupe, μαζί με την Elaine Barker, Managing Partner of operations στη Saatchi & Saatchi. Στα γραφεία του Le Truc στο Μανχάταν θα έχουν πρόσβαση creatives από τα agencies Publicis New York, Digitas, Razorfish, Rokkan, Saatchi & Saatchi και Publicis Media, καθώς θα συμμετάσχουν σε projects πελατών του ομίλου. Η πρωτοβουλία αποτελεί τόσο μια απάντηση στην αύξηση της περιπλοκότητας των briefs, όσο και δέσμευση για την επιστροφή στο γραφείο με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με πριν την πανδημία.

(Πηγή: Campaign)