Τον τίτλο Agency of the Year απέσπασε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, η Publicis Italy, στο πλαίσιο της online τελετής βράβευσης του 27ου Golden Drum Festival, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου. Με τη συγκεκριμένη διάκριση, η Publicis Italy συνέβαλλε στις βραβεύσεις του ομίλου Publicis και την ανάδειξή του ως Network of the Year.

Το βραβείο Independent Agency of the Year έλαβε το ρωσικό agency Voskhod, από την πόλη Yekaterinburg. To brand Burger King κέρδισε το Brand Grand Prix, καθώς και 2 βραβεία Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums και 2 Bronze Drums, ενώ οι δημιουργοί της καμπάνιας Moldy Whopper, Jorg Riommi, Eduardo Marques και Bruno Bertelli, αναδείχθηκαν ως Creative Directors of the Year.

Το Best of Genius Loci απονεμήθηκε στην Publicis Latvia και το Best of Social Good στη White Rabbit Budapest. Το ειδικό βραβείο Adriatic agency of the Year απέσπασε η UM Beograd, μέρος του ομίλου McCann Beograd. Καλύτερο video του διαγωνισμού Young Drummers αναδείχθηκε το Imagine Slovenia του Ρώσου Dmitry Sharov. Επιπλέον, ο Jason Romeyko, Worldwide Executive Creative Director, Serviceplan Group, έγινε το νεότερο μέλος του Golden Drum Hall of Fame.