Τερματίζει την 27ετή συνεργασία του με την Posterscope

In-house μεταφέρει το OOH media buying του το Publicis Groupe, τερματίζοντας, με αυτόν τον τρόπο, την 27 ετών συνεργασία του με την Posterscore της Dentsu. H κίνηση αυτή, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου, θα εναρμονίσει το OOH planning και buying με τις υπόλοιπες υπηρεσίες media που προσφέρει, με το Publicis Groupe να αξιοποιεί την τεχνογνωσία του σε επίπεδο data, insight, commerce και content για να παρέχει μια «εξειδικευμένη ματιά» στο engagement πελατών μέσω του outdoor advertising. Το εγχείρημα ανατίθεται σε ειδική ομάδα planning and investment, που αποτελείται και από τις Starcom, Spark Foundry και Zenith του Publicis, με επικεφαλής την Pannie Hopper, Head Of OΟΗ της PMX, του εμπορικού βραχίονα της Publicis Media.

Η αλλαγή αυτή σημαίνει το τέλος της Meridian Outdoor, ενός 50-50 joint venture της ZenithOptimedia (νυν Zenith), μέλους του Publicis, και της Posterscope, που ιδρύθηκε το 1994. Πηγές πλησίον της Meridian αναφέρουν ότι η απόφαση του Publicis Groupe να μεταφέρει in-house το OOH media buying του, είχε ληφθεί εδώ και αρκετό καιρό, καθώς το συνεχές outsourcing θεωρείτο ανέφικτο σε μια εποχή σημαντικών οικονομικών πιέσεων στην επιχείρηση εν μέσω πανδημίας και οικονομικής ύφεσης.

(Πηγή: Campaign)