Αρνητική είναι ωστόσο η εικόνα στη Β. Αμερική, όπου τα καθαρά έσοδα περιορίστηκαν κατά 1,7%, λόγω των πιέσεων που ασκούν οι περικοπές των budgets των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το πρώτο μισό του έτους, τα καθαρά έσοδα για την περιοχή συρρικνώθηκαν κατά 3%.

Όπως εξήγησε ο Chairman και CEO της Publicis Arthur Sadoun, ο αρνητικός αντίκτυπος κυρίως από CPG πελάτες επιμένει, καθώς έχουν εκφράσει ρητά την πρόθεσή τους να μειώσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη. Οι συγκεκριμένες εταιρείες αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των εσόδων του ομίλου.

Μεταξύ αυτών, η Procter & Gamble, ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα περικόψει 400 εκατ. δολάρια επιπλέον από το agency και production budget της, μετά από προηγούμενες μειώσεις ύψους 750 εκατ. δολαρίων.

Αλλού, ωστόσο, η ανάπτυξη για τον όμιλο ήταν ισχυρή: στην Ευρώπη έφτασε το 2,4% το δεύτερο εξάμηνο, στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού στο 2,7%, στη Λατινική Αμερική στο 8,7% και σε Μέση Ανατολή και Αφρική στο εντυπωσιακό 12,9%. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κατέγραψε ανάπτυξη 24% στον στρατηγικό τομέα του digital transformation.
(Πηγή: AdAge)