Τη media συνεργασία της με το Publicis Groupe επέκτεινε η πολυεθνική σοκολατοβιομηχανία Ferrero, ανανεώνοντας την ανάθεση του λογαριασμού, τόσο για τη Βρετανία, την Ιρλανδία και την Κίνα, αγορές τις οποίες ήδη κατείχε ο όμιλος, όσο και αναθέτοντάς του τον media λογαριασμό για την Ιταλία, συνολικής αξίας σχεδόν 350 εκατ. δολαρίων.

Η επέκταση των καθηκόντων της Publicis Media προέκυψε μετά από spec της Ferrero, στο portfolio της οποίας εντάσσονται brands, όπως τα Ferrero Chocolates, Kinder και Nutella. Η Publicis Media χρειάστηκε να ανταγωνιστεί γνωστούς ομίλους, συμπεριλαμβανομένων των GroupM, Dentsu και Omnicom. Συγκεκριμένα, ενώ το agency του Publicis Groupe, Starcom, διατήρησε τον λογαριασμό σε Κίνα και Βρετανία, κέρδισε, επίσης, τον λογαριασμό για την Ιταλία, τον οποίο διαχειριζόταν μέχρι πρότινος η Mindshare του GroupM.

Σύμφωνα με την Comvergence, οι διαφημιστικές δαπάνες της Ferrero στη Βρετανία, για το 2021, ανήλθαν σε 16,3 εκατ. δολάρια, 167,1 εκατ. δολάρια για την Ιταλία και 188 εκατ. δολάρια για την Κίνα. Η ανάθεση αυτή προέκυψε τον ίδιο μήνα, κατά τον οποίο η Omnicom κέρδισε τον ενιαίο διαφημιστικό λογαριασμό της Mercedes Benz από την Publicis. (Πηγή: Adweek)