Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και η GWI παρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνήθειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Βασιζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16-64 ετών, η έκθεση εξετάζει τις τάσεις σε 7 βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Αναλυτικότερα, τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι ότι: Τα Social Media μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε ειδήσεις, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Η αλληλεπίδραση στα Social Media δεν περιορίζεται από την ηλικία, έτσι στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακολουθούν.
Τα brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημιουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες γενιές. Το περιεχόμενο μικρής διάρκειας δεν περιορίζεται μόνο στο TikTok. Τα Social Media βρίσκονται στην κορυφή για την ανακάλυψη προϊόντων.