Για δεύτερη συνεχή χρονιά σε δύο κατηγορίες 

Στους φιναλίστ των World Retail Awards 2020 κατατάχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Public. Η διάκριση αφορά σε δράσεις του 2019 και είναι διπλή, καθώς συγκαταλέγεται στους φιναλίστ των κατηγοριών Retail Transformation and Reinvention και Retail Employer Initiative για τη συμφωνία της Public με τη Media Markt για τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας με επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη, και για την πρωτοβουλία «Public-My Idea» που δίνει στους εργαζόμενους στην εταιρεία τη δυνατότητα να εκφράσουν τις ιδέες τους στην ομώνυμη πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας, ανεξαρτήτως ρόλου και ιεραρχίας.

Το Public θα διαγωνιστεί στον τελικό της διοργάνωσης απέναντι σε retailers από την Κίνα, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία, τη Σουηδία και τη Σαουδική Αραβία. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 17 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια του World Retail Congress, που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά ψηφιακά στις 15-17 Σεπτεμβρίου.