Οι έρευνες είναι εδώ για να αποδείξουν ακριβώς αυτό: Το 81% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να αλληλεπιδρούν με τα brands που προσφέρουν προγράμματα πιστότητας, ενώ το 57% των brands σημειώνουν πως, μέσα στο 2017, σκοπεύουν να αυξήσουν το budget που αφορά προγράμματα πιστότητας.

Όταν μάλιστα οι χρήστες ξοδεύουν σχεδόν πάνω από το 85% του καθημερινού τους χρόνου στο κινητό, τότε όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε την αναπόφευκτη σύνδεση των προγραμμάτων πιστότητας με το mobile.

Αν με ρωτούσατε λοιπόν, για το ποια πιστεύω ως τη φυσική εξέλιξη των loyalty programs, θα έλεγα ότι αυτή είναι το «ψηφιακό πορτοφόλι» του εμπόρου. Μέσα από τη σύνδεση ενός mobile wallet με το πρόγραμμα πιστότητας, δίνεται η δυνατότητα στους εμπόρους να παρέχουν στους καταναλωτές ένα ολοκληρωμένο «πορτοφόλι», το οποίο μπορούν να «γεμίζουν» τόσο με χρήματα όσο και με ποικίλες mobile υπηρεσίες (mobile coupons, mobile tickets κα.), χρησιμοποιώντας παράλληλα τους πόντους πιστότητας που έχουν συλλέξει ως το ψηφιακό τους νόμισμα για περαιτέρω αγορές και πληρωμές και σε offline και σε online περιβάλλον. Είναι η φυσική εξέλιξη που θα φέρει όχι μόνο αύξηση πιστότητας αλλά κυρίως πωλήσεις!

Τα πλεονεκτήματα του mobile wallet και η ενσωμάτωση ψηφιακών πληρωμών (mobile payments) συμβάλλουν σημαντικά στην παροχή μιας ολοκληρωμένης και πρωτοποριακής εμπειρίας καταναλωτή, με ποικίλα πλεονεκτήματα για τους εμπόρους. Ανάμεσα σε αυτά, είναι η αναβάθμιση της εμπειρίας των χρηστών, η δημιουργία ενός πρόσθετου καναλιού συλλογής first party στοιχείων σχετικά με τις καταναλωτικές προτιμήσεις (παρέχοντας πολύτιμα insights στους marketers) και η αύξηση των πωλήσεων, μέσα από τη δημιουργία ενός ενισχυμένου σημείου πώλησης στο οποίο οι χρήστες έχουν πρόσβαση 24/7.

Στην Ελλάδα έχουν ήδη λανσαριστεί αρκετά επιτυχημένα mobile wallet εμπόρων, με το ποσοστό χρηστών που προσθέτουν την κάρτα τους να αγγίζει το 60%, προϊδεάζοντας για ένα μέλλον με κυρίαρχα τα mobile loyalty wallets.