Μόλις λίγες μέρες απομένουν για το πρώτο μηνιαίο, πολύ ενδιαφέρον και πρακτικό workshop για το NativeAdvertising και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager του Project Agora, εξηγεί πώς τα brandsστην Ελλάδα μπορούν να επωφεληθούν από το native advertising και να αυξήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τις πωλήσεις τους, γιατί το Project Agora αποφάσισε να λανσάρει αυτήν την πρωτοβουλία και τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες από αυτήν.
Μέχρι τώρα θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Social και το Search Advertising ήταν η προτεραιότητα για τα brands. Έχει γίνει πλέον και το Native Advertising απαραίτητο για μία επιτυχημένη business στρατηγική;
Το Native Advertising αποτελεί πια ξεκάθαρα τον τρίτο πυλώνα κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής με τον παγκόσμιο ηγέτη και αποκλειστικό μας συνεργάτη, Taboola, να απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της media επένδυσης εκατομμυρίων που γίνεται.
Οι διαφημιζόμενοι επενδύουν στο Native Advertising είτε για να εξασφαλίσουν τη μέγιστη ανταπόκριση για τις content marketing και digital PR ενέργειές τους, είτε για να εξασφαλίσουν conversions και πωλήσεις. Όπως αποδεικνύουν και τα πολυάριθμα επιτυχημένα case studies, υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων επιλογών.
Πώς μπορούν τα brands να προσεγγίσουν το κοινό τους μέσω του Project Agora και της Taboola;
Το Native Advertising δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να έρθουν κοντά στον καταναλωτή τη στιγμή που είναι πιο δεκτικός σε branded content engagements, σε στιγμές που οι καταναλωτές είναι στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου, εμπειριών, προϊόντων ή υπηρεσιών. Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα περιβάλλον χιλιάδων premium τοπικών και διεθνών publishers, όπως Protothema.gr, CNN.gr, Newsit.gr, Business Insider, Bloomberg, MSN.
Με τη χρήση της recommendation τεχνολογίας της Taboola, την οποία αξιοποιεί το Project Agora αποκλειστικά, το engagement αποκτά έναν προσωπικό χαρακτήρα και συμβαίνει ακριβώς τη σωστή στιγμή φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα.
Ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από το λανσάρισμα αυτού του webinar;
Αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους να εκπαιδεύουμε και να βοηθούμε τους διαφημιζόμενους να δουν πραγματικά αποτελέσματα. Τόσο η ομάδα μας όσο και οι συνεργάτες μας στην Taboola έχουν εξαιρετικά μεγάλη εμπειρία στο Native Advertising και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί στο μέγιστο.
Είναι χαρά μας μαζί με την Rachel Zalta από την Taboola, να μοιραστούμε τη γνώση μας με πρακτικό τρόπο, παρουσιάζοντας βέλτιστες πρακτικές, case studies, αλλά μια πραγματική ξενάγηση μέσα στην πλατφόρμα. Επίσης, μέσα από το Q&A που θα πραγματοποιηθεί θα δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να θέσουν οποιαδήποτε ερώτηση επιθυμούν.
Τι θα αποκομίσουν οι διαφημιζόμενοι από αυτό;
Το webinar θα προσφέρει εξερεύνηση στις βέλτιστες πρακτικές και τα tricks που χρησιμοποιούν οι κορυφαίες εταιρίες για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές μέσα από στιγμές ανακάλυψης περιεχομένου, να αυξήσουν το consideration και να φέρουν conversions που ξεπερνούν το ROI στόχο τους.
Είναι μία μοναδική ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους να αποκτήσουν πρακτική γνώση στο πώς να μετατρέψουν κάθε είδους διαθέσιμο περιεχόμενο σε ουσιαστικές εμπειρίες διαφήμισης και να έρθουν σε επαφή με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό μέσα από τους κορυφαίους publishers του Project Agora στην Ελλάδα και διεθνώς.
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Και πότε θα πραγματοποιηθεί το πρώτο webinar;
Ξεκινάμε δυναμικά την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου στις 3μμ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα έχουμε μαζί μας, όπως ανέφερα, την Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead από την Taboola, που θα μοιραστεί τις βέλτιστες τεχνικές βάσει ερευνών.
Μαζί της, θα προσφέρoυμε στους συμμετέχοντες μία πρακτική hands-on ξενάγηση στην πλατφόρμα και θα δώσουμε απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το πώς να αυξήσει ένας διαφημιζόμενος τις πωλήσεις του με το Native Advertising.
Ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε εκεί.
Μη χάνετε χρόνο, εξασφαλίστε τη θέση σας εδώ: https://bit.ly/3hVulMh