Τη νέα υπηρεσία Project Agora Commerce παρουσίασε νωρίτερα σήμερα το Project Agora, στο πλαίσιο του Instore Marketing Conference.

Η υπηρεσία παρέχει, τόσο στα brands, όσο και στους eRetailers, άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard. Η πρώτη κατηγορία με την οποία ξεκινά το Project Agora Commerce στην Ελλάδα είναι «Υγεία & Ομορφιά», τον Ιανουάριο του 2020, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού retailers και brands.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς, το Project Agora Commerce είναι μια καινοτόμα και στοχευμένη λύση που δίνει τη δυνατότητα στα brands να αυξήσουν αποτελεσματικά το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα «ράφια» των eRetailers και να επηρεάσουν με μετρήσιμο τρόπο τους καταναλωτές στα σημεία πώλησης. Παράλληλα, δημιουργεί μία νέα πηγή αυτοματοποιημένων διαφημιστικών εσόδων για τους eRetailers, ενώ συμβάλλει στη βελτίωση του conversion rate και των πωλήσεων.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director του TDG, δήλωσε: «Η επιτυχία οποιασδήποτε marketing ενέργειας καθορίζεται στο τελικό σημείο πώλησης. Με την υπηρεσία Project Agora Commerce και σε συνεργασία με μερικούς από τους μεγαλύτερους retailers ανά κατηγορία, δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο αυτοματοποιημένο, αποτελεσματικό και μετρήσιμο. Το “μέλλον” του retail είναι τα media και το “μέλλον” των media είναι το retail. Επιτέλους οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται κοντά».