Νέο διαφημιστικό format Product Discovery στο e-commerce

Μια νέα διαφημιστική εμπειρία παρουσιάζει το Project Agora Commerce, η εξειδικευμένη υπηρεσία e-commerce media του Project Agora. Με το νέο format, Discovery Sponsored Listing (D-SPL), οι καταναλωτές που περιηγούνται σε ένα e-shop έρχονται σε επαφή με προϊόντα που μπορεί να μην αναζητούσαν συνειδητά και με τον τρόπο αυτό ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και κατηγορίες, όπως ακριβώς θα έκαναν σε ένα φυσικό κατάστημα. Αυτή η νέα μορφή προβολής επιτρέπει στα brands και τους retailers να αξιοποιήσουν στρατηγικές Product Discovery και να αυξήσουν το «μερίδιο διαδρόμου», σε όλα τα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού.

Με τα Category & Search D-SPL, τα brands μπορούν να εμφανίσουν τα προϊόντα τους σε κατηγορίες και αναζητήσεις στις οποίες δεν εμφανίζονται οργανικά, βάσει της συνάφειας με το προφίλ του καταναλωτή και την προϊοντική κατηγορία. Τα Product Detail D-SPL εμφανίζονται στο κάτω μέρος των προϊοντικών σελίδων, ενώ τα Check-out D-SPLs δίνουν την επιλογή στους καταναλωτές να προσθέσουν ένα προϊόν πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Τα Discovery Sponsored Product Listings διατίθενται στην κατηγορία Health & Beauty του Project Agora Commerce.