Μια νέα διαδραστική διαφημιστική εμπειρία προσθέτει το Project Agora στο portfolio του. Το CUBE, όπως υποδηλώνει και το όνομα, είναι ένας περιστρεφόμενος κύβος που οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe ώστε να ανακαλύψουν όλες τις πλευρές του. Το CUBE τραβάει την προσοχή του καταναλωτή με διασκεδαστικό τρόπο και είναι ιδανική επιλογή για engagement, product showcasing και storytelling.

Οι advertisers μπορούν εύκολα να επαναχρησιμοποιήσουν υπάρχοντα δημιουργικά -εικόνες και βίντεο- για να δημιουργήσουν νεά brand stories και να αυξήσουν γρήγορα και χωρίς επιπλέον δημιουργικό κόστος το campaign reach τους. Το CUBE ειναι διαθέσιμο σε δύο διαστάσεις (300×250 & 300×600) και κάθε πλευρά μπορεί να συνδεθεί με διαφορετική landing page ενισχύοντας το CTR και τα conversions.

Οι καμπάνιες με CUBE εμφανίζονται στο brand-safe περιβάλλον των πιο premium publishers, στην high-impact InArticle θέση, δηλαδή μέσα στη ροή των άρθρων των μεγαλύτερων και πιο δημοφιλών sites. Συνδυάζονται με τις behavioral, αλλά και contextual δυνατότητες στόχευσης εντός του δικτύου του Project Agora, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας αποκλεισμού συγκεκριμένου περιεχομένου με αρνητικά keywords.

Η Σφακιανάκης ΑΕ επέλεξε το CUBE που για πρώτη φορά αξιοποιήθηκε στην Ελλάδα για καμπάνια για τη νέα BMW i4.
Η Μαρία Κουνάκη, Marketing Manager Premium Brands της Σφακιανάκης ΑΕ μοιράστηκε για την καμπάνια: «Το CUBE ήταν ιδανική επιλογή για εμάς για να επικοινωνήσουμε τη νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 και τα μοναδικά της χαρακτηριστικά, με πολλαπλές εικόνες σε ένα δημιουργικό. Οι χρήστες αγαπούν τη διαδραστική διαφήμιση που τους δίνει και στο Open Web την εμπειρία που έχουν συνηθίσει από τα social media και τους φέρνει σε ουσιαστική επαφή με το brand».