Απορροφά πλέον το 78% του online display στην αγορά των ΗΠΑ
Τα 33 δισ. δολάρια θα φτάσει φέτος στις Η.Π.Α. η επένδυση στο Programmatic Advertising, παρουσιάζοντας αύξηση 32% σε σχέση με το 2016 και επιβεβαιώνοντας την καθιέρωσή του ως κυρίαρχου μοντέλου trading στη digital διαφήμιση.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα του eMarketer, το 2017 θα υλοποιηθεί μέσω Programmatic το 78% της online display διαφήμισης ενώ η συνολική δαπάνη αναμένεται να ξεπεράσει τα 45 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Περισσότερα για τάσεις, εξελίξεις και βέλτιστες πρακτικές γύρω από το Programmatic μπορείτε να μάθετε στο συνέδριο Programmatic Advertising Conference’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Μαΐου και θα υποδεχτεί επί σκηνής τους εξής 5 keynote ομιλητές από το εξωτερικό:

Meagan Lopez (Global Digital Business Director, The New York Times), Mark Timlin (Head of Programmatic, BBC Worldwide), Damien Healy (Chief Operating Officer EMEA, Xaxis / WPP), Israel Ruesga (Head of Programmatic & Data, El Pais / PRISA) και Orpheas Tapanlis (Senior Analyst / Global Advertising & AdTech, IHS Markit). Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του συνεδρίου στο www.programmatic.gr.