Μπορεί σε μας να φαντάζει ακόμη λιγάκι τρελό, ένας χώρος για τον οποίο δεν μπορεί στα σοβαρά να μιλάμε για διαφημιστικά έσοδα, όμως εκεί τα πράγματα είναι αλλιώς. Θα μου πείτε όλα είναι αλλιώς εκεί και ίσως δεν μας αρέσουν κιόλας τα περισσότερα, αλλά επειδή έχουμε μια τάση πρώτα να κατακρίνουμε και μετά να τρέχουμε να προλάβουμε τις εξελίξεις, ιδού μερικά ενδιαφέροντα νέα από τη χώρα των Ινδιάνων (κυριολεκτικά).

Ο Keanu Reeves πρωταγωνιστεί αυτήν την εποχή στο σίριαλ «Sparhusen», μία online μουσική κωμωδία για μία φανταστική, σουηδικής προέλευσης – τύπου Abba, μουσική μπάντα. Οι «Sparhusen» ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν το πρώτο τους CD. Η δημιουργός του Sex and the City, Candace Bushnell, λανσάρισε στο Ίντερνετ την… κωμωδία για επιχειρηματίες με τίτλο «The Broadroom». Χορηγός η Maybelline. Η Hilary Duff (γνωστή και ως Lizzie McGuire), πρωταγωνιστεί στο Youtube-ικό σήριαλ «the Chase», παρέα με την DKNY Jeans. Η Lisa Kudrow συμμετέχει ως ηθοποιός και παραγωγός στο «Web Therapy», με την υποστήριξη του Lexus της Toyota. Η ηθοποιός Felicia Day έχει ως χορηγό τη Microsoft στην online κωμωδία «The Guild». Το ιντερνετικό reality show «KatalystHQ», χορηγείται από τα Hot Rockets της Nestle. Ο Ridley Dcott και ο Bryan Singer, δουλεύουν αυτό το διάστημα σε σίριαλ επιστημονικής φαντασίας για το Ίντερνετ. Το Southern Comfort εγκατέλειψε την τηλεοπτική διαφήμιση για την ιντερνετική. Εμφανίζεται πλέον σε διαδικτυακές ψυχαγωγικές σειρές, τις οποίες σπονσοράρει.

Η εταιρεία ερευνών Futurescape κυκλοφόρησε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της έρευνας «The Birth Of Online TV». Και επισημαίνει: «Μέσα σε 15 μήνες από την πρώτη έκδοση της έρευνας, είναι εμφανές ότι τα web shows έχουν εξελιχθεί σε δημιουργικές και εμπορικά επιτυχημένες παραγωγές. Βλέπουμε να αναδύονται νέα, ολοκληρωμένα επιχειρηματικά μοντέλα. Οι μάρκες βρίσκουν έναν καινούργιο, φρέσκο τρόπο να επικοινωνήσουν με συγκεκριμένα κοινά και οι καλλιτέχνες μία καινούργια πλατφόρμα έκφρασης, με ισχυρούς υποστηρικτές. Η online τηλεόραση δεν είναι πια πείραμα. Είναι πραγματικότητα»…