Δύο νέες διαφημιστικές επιλογές παρουσίασε το Pinterest: το Idea ads και ένα εργαλείο συνεργασιών επί πληρωμή. Η πλατφόρμα περιέγραψε το πρώτο ως ένα immersive, multipage format που επιτρέπει στα brands να παρουσιάζουν τις ιδέες τους στην πράξη. Οι καταναλωτές μπορούν να προχωρήσουν σε δράσεις, όπως το να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της μάρκας ή να δουν λίστες συστατικών και υλικών.

«Μέσα από περιεχόμενο video και φωτογραφίας, το Idea ads προσφέρει στους διαφημιζόμενους έναν δημιουργικό καμβά για να μοιραστούν έμπνευση και τις πληροφορίες που χρειάζονται για να μετατρέψουν την έμπνευση σε υλοποίηση», αναφέρει το δίκτυο. Σύμφωνα με στοιχεία του, οι χρήστες που είδαν Idea ads ήταν κατά 59% περισσότερο πιθανό να θυμούνται το brand που διαφημίζουν.

Το νέο εργαλείο paid partnership διευκολύνει τη συνεργασία brands και creators, επιτρέποντας στους δημιουργούς να προωθούν τις branded συνεργασίες τους και στους διαφημιζόμενους να συνδέονται με το community των creators. Όπως σημειώνει η εταιρεία, οι μάρκες που συνεργάστηκαν με creators στις καμπάνιες τους κατέγραψαν 38% υψηλότερο brand awareness και 37% υψηλότερο pin awareness. Όσο για το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, ανακοίνωσε ότι, αντί για ομιλίες, θα παρουσιάσει engaging activations με creators.

(Πηγή: TheDrum)