«Τρέχει» καμπάνια εμπνευσμένη από την τάση slow fashion. Τη φροντίδα των μαύρων και σκούρων ρούχων υπόσχεται το Persil με τεχνολογία Renew & Repair και βελτιωμένη σύνθεση. Το προϊόν διαθέτει πατενταρισμένη τεχνολογία Renew & Repair και νέα επανορθωτική σύνθεση, για να ενδυναμώνει τις ίνες και να ανανεώνει την ένταση του χρώματος από την πρώτη πλύση, χωρίς […]

«Τρέχει» καμπάνια εμπνευσμένη από την τάση slow fashion.

Τη φροντίδα των μαύρων και σκούρων ρούχων υπόσχεται το Persil με τεχνολογία Renew & Repair και βελτιωμένη σύνθεση. Το προϊόν διαθέτει πατενταρισμένη τεχνολογία Renew & Repair και νέα επανορθωτική σύνθεση, για να ενδυναμώνει τις ίνες και να ανανεώνει την ένταση του χρώματος από την πρώτη πλύση, χωρίς να χάνεται το χρώμα ακόμα και μετά από πολλές πλύσεις.

Επιπλέον, έχει αναβαθμισμένη φόρμουλα που εστιάζει στην αναδόμηση των υφασμάτων, αλλά και νέα βιώσιμη συσκευασία, από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. Το Persil λανσάρει φέτος την καμπάνια #RethinkFashion, εμπνευσμένη από την τάση του slow fashion και καλεί τους καταναλωτές να αγοράζουν λιγότερα ρούχα και να τα φροντίζουν για να τα διατηρούν σαν καινούρια για περισσότερο. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί τηλεοπτικά και στα social media τον Μάιο.