Κυκλοφορεί μεγαλύτερο σε σχήμα, με νέες διαστάσεις 24Χ33, νέα μινιμαλιστική σχεδίαση, νέες ιδέες και «νέα θετική ματιά στην πραγματικότητα». Η θεματολογία περιλαμβάνει γαστρονομία, τέχνη, διακόσμηση, μόδα και ομορφιά, βιβλίο, ταξίδια και την «τέχνη της ζωής». Όπως σημειώνει η εταιρεία, τον Νοέμβριο του 1995 κυκλοφόρησε το πρώτο DownTown και 24 χρόνια μετά, το περιοδικό διατηρεί τη σύγχρονη, επιδραστική και ανατρεπτική ματιά του. «Το DownTown έγινε διάσημο για τα κείμενά του, τις αποκλειστικές συνεντεύξεις, τις εντυπωσιακές φωτογραφίσεις, την αμεσότητα με το κοινό. Παραμένει το περιοδικό με τη μεγαλύτερη επιρροή στο αναγνωστικό κοινό και στα media».