Το Papaki λανσάρει το ανανεωμένο «Remote Work Policy», μέσω του οποίου, οι εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν πλέον μια ξεκάθαρη εικόνα και σαφείς οδηγίες σχετικά με την τηλεργασία. Η συγκεκριμένη πολιτική βασίστηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την αύξηση της αποδοτικότητας /παραγωγικότητας, τη μείωση του στρες, την ευελιξία και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

Με πρωτοβουλία του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού της εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε έναν νέο αναλυτικό οδηγό, στον οποίο θα μπορούν να πλοηγηθούν στους κανόνες, στα απαραίτητα εργαλεία και τις ενέργειες που θα πρέπει να έχουν υπόψη τους για να εργαστούν αποτελεσματικά από όπου κι αν βρίσκονται.

Η Αγγέλα Ανθουλάκη, Co-Founder & Chief People and Culture Officer, δήλωσε: «Ήδη από το 2016, το Papaki είχε συμπεριλάβει την τηλεργασία και τα ευέλικτα ωράρια στη λειτουργία του. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που θεσπίζουν δομημένη Πολιτική για την εργασία εξ αποστάσεως».