Ένα νέο κεφάλαιο στην καμπάνια Hair Has No Gender παρουσίασε το Pantene, συνεχίζοντας να διερευνά την επίδραση των μαλλιών στην προσωπική έκφραση. Το πιο πρόσφατο instalment εστιάζει στην εργασιακή ζωή των μελών της κοινότητας LGBTQ+ και ενθαρρύνει τους οργανισμούς να δημιουργήσουν πιο ασφαλή και συμπεριληπτικά εργασιακά περιβάλλοντα.

Σύμφωνα με έρευνα, το 53% των ατόμων LGBTQ+ νιώθουν την ανάγκη να κρύψουν την ταυτότητά τους στη δουλειά, ενώ λιγότερο από το 0,3% των Διευθύνοντων Συμβούλων των εταιρειών του Fortune 500 ήταν ανοιχτά LGBTQ+ το 2020. Το Pantene βασίζει το τρίτο σκέλος της πλατφόρμας Hair Has No Gender σε αυτά τα στοιχεία και, σε συνεργασία με το agency Valtech Radon, λάνσαρε μια ταινία μαζί με ενημερωτικές πληροφορίες ώστε να κάνει τους χώρους δουλειάς πιο συμπεριληπτικούς, με τη συμβολή των μελών του καστ και οργανώσεων.

Για το ίδιο το spot, το Pantene συνεργάστηκε με τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ομάδα ανθρώπων, συμπεριλαμβάνοντας 12 μέλη από ολόκληρο το LGBTQ+ φάσμα, από διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Οι πρωταγωνιστές εκπροσωπούν διαφορετικούς κλάδους, όπως εκπαίδευση, δικηγορία, μόδα, έχουν ωστόσο παρόμοιες εμπειρίες από τον εργασιακό χώρο.

(Πηγή: TheDrum)