To παγκόσμιο media spend υπολογίζεται ότι έφτασε τα 401 δισ. δολάρια το 2022, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Comvergence. Οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,4% ετησίως από τα 377 δισ. δολάρια το 2021, σύμφωνα με τη μελέτη 2022 Billings Rankings & Market Shares.

Η ανάλυση του Comvergence βασίστηκε στα δεδομένα από 46 χώρες που, συνολικά, αντιπροσωπεύουν το 96% του παγκόσμιου media spend. Οι «έξι μεγάλοι» διαφημιστικοί όμιλοι αντιπροσωπεύουν 213 δισ. δολάρια του media spend το 2022, καταγράφοντας αύξηση 6% από τα 201 δισ. δολάρια το 2021.

Συμπεριλαμβανομένων και των μεγαλύτερων independent agencies, η δαπάνη φτάνει τα 253 δισ. δολάρια, ή άλλως το 60% του παγκόσμιου συνόλου. Το υπόλοιπο 40% ανήκε σε μικρότερες ανεξάρτητες εταιρείες, κινεζικά, ιαπωνικά και νοτιοκορεατικά creative agencies, και in-house διαφημιστικά τμήματα. Επιπλέον, η χρήση του digital συνεχίζει να αυξάνεται.

Η Comvergence εκτιμά ότι το digital κατέχει μερίδιο 48% στην παγκόσμια δαπάνη (κοιτώντας τους λογαριασμούς που χειρίζονται οι «έξι μεγάλοι» και τα κύρια independent) το 2022, φτάνοντας τα 121 δισ. δολάρια, από το 43% το 2021 και το 39% το 2020.

(Πηγή: Campaign)