To Open σε συνεργασία με την Adweb υλοποίησαν τις πρώτες καμπάνιες Dynamic TV Ads με geo-targeting για μεγάλους διαφημιζόμενους. H παραδοσιακή διαφήμιση πέρασε σε νέα εποχή και οι smart TV «χρησιμοποιήθηκαν» από το Open και την Adweb με βάση τη γεωγραφική επιλογή του διαφημιζόμενου.
Η πρώτη, όπως επισημαίνεται, τηλεοπτική καμπάνια Dynamic TV Ads προβλήθηκε σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή επιλογής του διαφημιζόμενου, ενώ η τεχνολογία έδινε real-time report αποδοτικότητας τηρώντας όλα τα IAB διεθνή standards. Η τεχνολογία geo-targeting και η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε επιτρέπει πλέον στον διαφημιζόμενο να κάνει πιο σοφές και ακριβείς επιλογές με βάση τη γεωγραφική στόχευση, αλλά και να παρακολουθεί ζωντανά την επίδοση στις «έξυπνες» τηλεοράσεις όπου εμφανίζεται.
Ο Βασίλης Τζανακάκης, CDO του Open Digital Group δήλωσε: «Μετά από πολλούς μήνες σχεδιασμού και δοκιμών ανακοινώνουμε τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας εισαγωγής δυναμικής διαφήμισης χαράζοντας τον δρόμο για τη νέα εποχή της τηλεόρασης». Ο Σπύρος Παπαγεωργίου, CEO της Adweb δήλωσε: «Ξεκινά και στην Ελλάδα η εποχή της addressable TV και διαφήμισης.
Είναι μια πραγματικότητα που θα προσφέρει στα brands τη δυνατότητα να ξεχάσουν την “pray & spray” προσέγγιση του παρελθόντος και να αποκτήσουν πρόσβαση σε στοχεύσεις υψηλής ακρίβειας. Ταυτόχρονα τα τηλεοπτικά κανάλια θα μπορέσουν να προσεγγίσουν νέες αγορές και διαφημιζόμενους και θα διεκδικήσουν δυναμικά διαφημιστικά κονδύλια που τώρα απορροφούν οι μεγάλες πλατφόρμες video του εξωτερικού. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μαζί με το Open πρωτοπορούμε και ανοίγουμε το νέο κεφάλαιο της ελληνικής τηλεόρασης».