Σημαντική αύξηση της προτίμησης στο e-commerce καταγράφουν στοιχεία της Ipsos σε 31 αγορές, καθώς τρεις στους πέντε ενήλικες (57%), εκτιμάται ότι θα προτιμήσει να κάνει αγορές σε online καταστήματα και όχι σε φυσικούς χώρους φέτος. Τουλάχιστον δύο στους τρεις αναφέρουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε online αγορές και όχι σε αγορές σε φυσικά καταστήματα: στην Τουρκία το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 84%, στην Κίνα σε 79%, στην Νότια Κορέα σε 79%, στην Μαλαισία σε 71%, στην Σιγκαπούρη σε 70% και στη Μεγάλη Βρετανία σε 68%. Οι παραδοσιακοί retailers, οι e-commerce πλατφόρμες και τα social media έχουν «ριχτεί στην μάχη», προκειμένου να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό. Η αγοραστική εμπειρία αναμένεται να αποκτήσει αξιοσημείωτο διαδραστικό χαρακτήρα στο εγγύς μέλλον και θα αποτελέσει κύριο εργαλείο στη στρατηγική των εταιρειών.
(Πηγή: Warc)