Στα ψηφιακά κανάλια αγορών στρέφονται όλο και πιο συστηματικά οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.

Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι 89% των Ελλήνων παραγγέλνουν είδη παντοπωλείου μέσω διαδικτύου, 74% επιλέγουν την αγοραστική αυτή τάση για να εξοικονομήσουν χρόνο, ενώ 57% σχεδιάζουν να αγοράσουν online τρόφιμα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Επιπλέον, βρέθηκε ότι 40% των Ελλήνων πραγματοποιούν τις online αγορές τους με χρήση PayPal.

Επίσης, 68% ανέφεραν ότι η online αγορά τροφίμων επιτρέπει να επιλέξουν «βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα», ενώ 52% ότι έτσι έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία βιολογικών τροφίμων. Στο άμεσο μέλλον διακρίνεται ένα υβριδικό μοντέλο, όπου οι αγορές των νοικοκυριών εντός και εκτός διαδικτύου αλληλοσυνδυάζονται.