“Το Project Agora αύξησε σημαντικά το eCPM μας με την τελευταία έκδοση του PA Bidding και ελαχιστοποίησε τα “διαφυγόντα” έσοδα από “χαμένα” impressions, βοηθώντας μας παράλληλα να διατηρήσουμε το πολύ καλό user experience. Η ομάδα του Project Agora μάς καθοδήγησε πλήρως κατά τα πρώτα στάδια και συνεχίζει να μας παρέχει συνεχή υποστήριξη, ώστε να αξιοποιήσουμε […]

“Το Project Agora αύξησε σημαντικά το eCPM μας με την τελευταία έκδοση του PA Bidding και ελαχιστοποίησε τα “διαφυγόντα” έσοδα από “χαμένα” impressions, βοηθώντας μας παράλληλα να διατηρήσουμε το πολύ καλό user experience. Η ομάδα του Project Agora μάς καθοδήγησε πλήρως κατά τα πρώτα στάδια και συνεχίζει να μας παρέχει συνεχή υποστήριξη, ώστε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο τις δυνατότητες του Header Bidding.”
Νίκος Ηλιόπουλος, Head of Digital, Proto Thema Group

Στόχοι
Το NewsAuto.gr, είναι η κορυφαία ιστοσελίδα για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο χρήστες την εμπιστεύονται σε μηνιαία βάση, για να μαθαίνουν τα τελευταία νέα στο χώρο του αυτοκινήτου. Πρωτοπορώντας πάντα στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, το NewsAuto.gr επεδίωξε να επιτύχει ένα διπλό στόχο με τη χρήση του header bidding: να αυξήσει τα συνολικά του έσοδα, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στο user experience ή να επηρεάσει τις απευθείας καμπάνιες του.

Η λύση του Project Agora
Το NewsAuto.gr, site του ομίλου Πρώτο Θέμα, υιοθέτησε την ανανεωμένη, πρωτοποριακή έκδοση του PA Bidding. Φυσική επιλογή από έναν ψηφιακό εκδότη που αναγνωρίζει την αξία της καινοτομίας και της γρήγορης ανταπόκρισης σε νέες τεχνολογίες.

Το PA Bidding αποτελεί την κορωνίδα της τεχνολογίας του Project Agora για ψηφιακούς εκδότες. Σχεδιασμένο να μεγιστοποιεί την απόδοση, το PA Bidding δίνει τη δυνατότητα στους ψηφιακούς εκδότες να αυξήσουν τον ανταγωνισμό και το eCPM τους, εξοικονομώντας πολλές εργατοώρες από ad-operations και development.

Το NewsAuto.gr ήταν από τα πρώτα sites που επέλεξαν την ανανεωμένη έκδοση του PA Bidding. Η ομαλή αυτή μετάβαση επέφερε σημαντικά αποτελέσματα για την ιστοσελίδα, ήδη από τον πρώτο μήνα λειτουργίας.

Αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά με την άνοδο του eCPM να ξεπερνά το 28%. Η διαφυγή κερδών από “χαμένα” impressions, μειώθηκε σε ποσοστό κάτω του 1,7% (-70%), χωρίς να επηρεάσει καθόλου την ταχύτητα φόρτωσης του site και το συνολικό user experience.

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε το case study.