«Το influencer περιεχόμενο δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις και αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για τα brands, το οποίο μπορεί να αυξήσει την απήχηση των ψηφιακών διαφημιστικών εκστρατειών». Η Shazia Ginai, CEO της εταιρείας Neuro-Insight UK, πιστεύει πολύ στη δύναμη του Influencer Marketing και γι’ αυτό το θέμα θα μιλήσει στο 2o συνέδριο Influencer Marketing που διοργανώνεται ψηφιακά στις 14 Απριλίου.

Η Shazia είναι επαγγελματίας του marketing με μακροχρόνια εμπειρία, μεταξύ άλλων στην P&G και στην Ghd, και συμβουλεύει τις εταιρείες στην έρευνα αγοράς και στο storytelling. Μέσω της επιστήμης του Neuromarketing βοηθάει τα brands να κατανοήσουν τους καταναλωτές και τη συμπεριφορά τους.

Πόσο αποτελεσματική είναι η επικοινωνία ενός brand και πώς την εκλαμβάνει το κοινό; Η εμπειρία της εκτείνεται σε διάφορους τομείς και industries, συμπεριλαμβανομένων του industry των αρωμάτων και προϊόντων περιποίησης δέρματος. Είναι συνιδρύτρια του προγράμματος Accelerate του οργανισμού WIRe (women in research) αλλά συμμετέχει και σε πολλούς άλλους οργανισμούς, όπως στον οργανισμό CORe (Colour of research) και στο Market Research Society Diversity&Inclusion Council.