Σε συμφωνία με δύο εταιρείες third-party measurement κατέληξε το Netflix, ενόψει του λανσαρίσματος της διαφημιστικά υποστηριζόμενης εκδοχής του. Με την παρουσίασή της να αναμένεται τον ερχόμενο μήνα, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τις DoubleVerify και Integral Ad Science, προκειμένου να προσφέρει στους διαφημιζόμενους στοιχεία για το πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις και αναλύσεις για τα views.

Οι δύο εταιρείες θα μετρούν κατά κύριο λόγο το πότε παρακολουθείται μια διαφήμιση και θα εφαρμόζουν μέτρα διαφάνειας και προστασίας από fraud. Οι αγοραστές θα χρειάζεται να καταφύγουν και σε άλλους measurement partners προκειμένου να παρακολουθήσουν μια καμπάνια στο Netflix μέχρι το conversion, αλλά η νέα συνεργασία του streamer αποτελεί μια καλή αρχή για να απαντήσει στις απαιτήσεις των brands.

Πρόσφατα, marketers είχαν εκφράσει προβληματισμούς σε σχέση με την αδυναμία της εταιρείας να προσφέρει λεπτομέρειες σε σχέση με τις δυνατότητες measurement, ειδικά με ένα τόσο υψηλό CPM, στα 65 δολάρια, χωρίς να είναι σε θέση να προσφέρει βασικά αποτελέσματα. Η πλατφόρμα υπέστη για πρώτη φορά απώλειες στη συνδρομητική της βάση το Q1 2022, χάνοντας 200.000 συνδρομητές, φτάνοντας έτσι τα 221,6 εκατ.

(Πηγή: TheDrum)