Τους στρατηγικούς ηγέτες για την επερχόμενη εκδοχή του που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις επέλεξε το Netflix. H Jeremi Gorman αναλαμβάνει τον ρόλο της President of Worldwide Advertising και ο Peter Naylor ορίζεται VP of Advertising Sales. Και τα 2 στελέχη προέρχονται από τη Snap, όπου η πρώτη κατείχε τη θέση της Chief Business Officer και ο δεύτερος αυτήν του VP of Sales. Ο Naylor θα αναφέρεται στην Gorman και αυτή στον Greg Peters, τον COO της εταιρείας.

Οι νέες αφίξεις κομίζουν εμπειρία από τα πεδία της τεχνολογίας και του streaming, με προϋπηρεσία σε υψηλόβαθμες θέσεις σε Amazon και Hulu, μεταξύ άλλων. «Είμαι ενθουσιασμένη που εντάσσομαι στο Netflix προκείμενου να βοηθήσω στην οικοδόμηση του διαφημιστικού business και μιας διεθνούς κλάσης διαφημιστικής ομάδας εκ θεμελίων.

Είμαστε ακόμα στην αρχή, αλλά ανυπομονώ να προσφέρουμε τις καλύτερες εμπειρίες για τα μέλη του Netflix και τη διαφημιστική κοινότητα», δήλωσε η Gorman. Η διαφημιστικά υποστηριζόμενη εκδοχή του Netflix αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2023, σύμφωνα με ανακοίνωση της πλατφόρμας τον προηγούμενο μήνα.

(Πηγή: AdWeek)