Παρόλα αυτά, κατέγραψε αύξηση εσόδων και συνδρομητών

Στην περικοπή της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης του κατά 23% προχώρησε το συνδρομητικό διαδικτυακό κανάλι Netflix το 2020, παρά την αύξηση των εσόδων του κατά 24% και την ενίσχυση της δυναμικής νέων αντιπάλων, όπως το Disney+. H απόφαση για μείωση της διαφημιστικής δαπάνης αποδεικνύει ότι το brand Netflix είναι πολύ ισχυρό, καθώς το streaming εν μέσω πανδημίας ενισχύθηκε κατακόρυφα, οι επενδύσεις σε πρωτότυπες σειρές απέδωσαν και η συνδρομητική του βάση κατέγραψε αύξηση ρεκόρ κατά 37 εκατ. συνδρομητές το 2020, με τον συνολικό αριθμό τους να ξεπερνάει τα 200 εκατ.

Στην ετήσια έκθεσή του, αναφέρει ότι η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, που αφορά κυρίως την «ψηφιακή και τηλεοπτική διαφήμιση», ανήλθε στα 432 εκατ. δολάρια, φτάνοντας συνολικά στα 1,45 δισ. δολάρια το 2020. Σημειώνεται ότι, το 2019, είχε αυξήσει τη διαφημιστική του δαπάνη κατά 4%, στα 1,88 δισ. δολάρια, ενώ το 2018, η αύξηση ανερχόταν στο 66%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η έκθεση αναφέρει μεταξύ άλλων: «Αξιοποιούμε ένα ευρύ μείγμα προγραμμάτων marketing και public relations, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να προωθήσουμε τις υπηρεσίες και το περιεχόμενό μας σε υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς συνδρομητές». Η έκθεση επισημαίνει, επίσης, ότι το word-of-mouth advertising από υφιστάμενα μέλη συμβάλλει σημαντικά στην προσέλκυση νέων.

(Πηγή: Campaign)