Στα 604 εκατ. δολάρια, δηλαδή κατά 39%, αύξησε το marketing spend του το Netflix, το β΄ τρίμηνο του 2021, ποσό το οποίο είναι το μεγαλύτερο που έχει διαθέσει ποτέ σε promotion το συγκεκριμένο τρίμηνο τα τελευταία χρόνια.

Η υπηρεσία ανακοίνωσε ετήσια αύξηση εσόδων 19% και 36% αύξηση σε λειτουργικά κέρδη, οδηγούμενα από σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή APAC. Επίσης, τους τελευταίους μήνες, μέχρι τις 30 Ιουνίου, τα έσοδα ανήλθαν σε 7,34 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,5% από τα 7,16 δισ. το προηγούμενο τρίμηνο, και 19% σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 1,85 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 36% σε σχέση με το περσινό β΄ τρίμηνο.

Στο μεταξύ, η περιοχή ΕΜΕΑ σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση σε μέσα έσοδα ανά συνδρομή (ARM). Συγκεκριμένα, ο δείκτης ARM για την περιοχή ΕΜΕΑ σημείωσε αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι στα 11,66 δολάρια.

(Πηγή: Adweek)