Από την Ελλάδα, συμμετέχει η 24 Media και ο Κωνσταντίνος Καμάρας

Όπως ήταν αναμενόμενο, η ατζέντα «προσπερνάει» τα έντυπα και εστιάζει στα ψηφιακά Μέσα, δηλαδή την καινοτομία και την άντληση νέων εσόδων στο web, στην κινητή τηλεφωνία και τις ταμπλέτες, καθώς και σε νέες μορφές συνεργασίας με agencies και διαφημιζόμενους.

Ανάμεσα στους ομίλους και ειδησεογραφικούς οργανισμούς που θα παρουσιάσουν case studies ξεχωρίζουν ο Axel Springer, η Schibsted, το Associated Press και η καναδική Globe and Mail, ενώ ελληνική παρουσία στο πρόγραμμα είναι η 24 Media με ομιλία του Αντιπροέδρου της, Κωνσταντίνου Καμάρα σχετικά με τα social media.