Πρόσφατα, το δίκτυο παρουσίασε επίσημα το ShoppableTV, μια λύση που βασίζεται στην τεχνολογία και δίνει την ευκαιρία στα brands να πωλούν αποκλειστικά προϊόντα απευθείας στους καταναλωτές. Οι καταναλωτές καλούνται να κρατήσουν το κινητό τους τηλέφωνο μπροστά στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων «shoppable» στιγμιοτύπων όπου εμφανίζεται ένα QR code, να ενεργοποιήσουν την κάμερα και να πατήσουν ένα κουμπί.

Αυτόματα, μεταφέρονται στο site του retailer και στη σελίδα του προϊόντος της επιλογής τους. Ο Josh Feldman, Executive VP, Head οf Marketing and Advertising Creative του NBC Universal δήλωσε ότι η νέα υπηρεσία δίνει στους marketers «ένα απευθείας κανάλι πώλησης» προς τους θεατές: «Με το ShoppableTV, το NBC Universal υπερβαίνει τις παραδοσιακές εμπορικές πρακτικές της τηλεόρασης και δίνει ώθηση στα επιχειρηματικά αποτελέσματα δημιουργώντας on-air real-time αγοραστική εμπειρία», σχολίασε σχετικά.

Τα αγοραστικά στιγμιότυπα θα εμφανίζονται τόσο σε ειδικά διαμορφωμένα διαφημιστικά, όσο και κατά τη διάρκεια εκπομπών, όπου οι παρουσιαστές θα εξηγούν πώς λειτουργεί το νέο feature. Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να ονομάσει τα brands που έχουν συμφωνήσει να συμμετάσχουν στο project, το οποίο προστίθεται σε μια σειρά προσπαθειών των εταιρειών ψυχαγωγίας να εξαργυρώσουν το περιεχόμενό τους.
(Πηγή: AdAge)