Στην αναβάθμιση της ολοκληρωμένης πλατφόρμας παραγωγής, διαχείρισης και διαμόρφωσης έξυπνου ψηφιακού βοηθού (chatbot), για πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, Mysocialpass, προχωρά η Mpass.

Η πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα εύκολης και γρήγορης, όπως περιγράφει σχετική ανακοίνωση, ανάπτυξης ενός «έξυπνου» ψηφιακού βοηθού, προσαρμοσμένου στις ανάγκες του εκάστοτε εταιρικού πελάτη, συνοδευόμενου από ένα ολοκληρωμένο panel διαχείρισης περιεχομένου και στατιστικών. Στην πρόσφατη έκδοση, έχει αναπτυχθεί ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό web-panel εκμάθησης των ερωτοαπαντήσεων, χωρίς να απαιτούνται προγραμματιστικές γνώσεις.

Οι απαντήσεις στα ερωτήματα δίνονται σε φυσικά, ακόμη και ανορθόγραφα, κείμενα ή σε greeklish, οποιαδήποτε ώρα, ακόμη και εκτός ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και υποστήριξης. Ας σημειωθεί ότι την πλατφόρμα Μysocialpass χρησιμοποιούν εταιρείες όπως οι Aegean Airlines, ΑΒ Βασιλόπουλος, Nestlé, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών κ.ά.