Για τις προκλήσεις της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης και για τις σημαντικότερες τάσεις του κλάδου μίλησε ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής της Δ. Μασούτης ΑΕ, στο πλαίσιο πάνελ διαλόγου των Chief Officers των μεγάλων αλυσίδων σούπερ και convenience μάρκετ στο φετινό, 14ο, Food Retail Conference. Σημείωσε ότι η Δ. Μασούτης, εδώ και 47 χρόνια, υπηρετεί τον Έλληνα καταναλωτή, παραμερίζοντας το κέρδος το οποίο προκύπτει ως αποτέλεσμα και δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός.

Όπως υπογράμμισε και ότι επέλεξε το μονοπάτι των μακροπρόθεσμων βιώσιμων κερδών. Έτσι, κάθε φορά που χρειάστηκε να «βάλει πλάτη» το έκανε μέσα από τις τιμές, κάτι που μαρτυρά ο ισολογισμός του 2023. Αναφορικά με τις τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, ανέφερε πως σημασία έχει τι θέλει ο καταναλωτής και τι θα θέλει στο μέλλον, καθώς και ότι οι μειωμένες τιμές θα είναι πάντα σταθερά υψηλά στην ατζέντα του.

Επίσης, ο Θ. Γεροστεργιούδης επεσήμανε πως η Ευρώπη με το καινούργιο νομοθετικό της πλαίσιο αναβαθμίζει το κομμάτι του ESG από 1η/1/2025 για τις μεγάλες επιχειρήσεις μέσω της εξίσωσης της έκθεσης βιωσιμότητας με τον ισολογισμό των επιχειρήσεων.