Aξιοποιείται σε συνεργασία με την Initiative για την Unilever

Η Verizon Media συστήνει και στην Ελλάδα το Mobile Moments Carousel. Το Mobile Moments, το premium fullscreen ad format της Verizon Media, αποτελούσε ήδη ένα από τα γνωστά non-intrusive formats της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς, ωστόσο ο εμπλουτισμός του με τη δυνατότητα ενσωμάτωσης carousel, «απογειώνει τη διαδραστική εμπειρία του χρήστη», επισημαίνει η εταιρεία.

Έτσι, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δει και να αλληλεπιδράσει με έως πέντε διαφορετικές ψηφιακές κάρτες (με text, image, video) ως μέρος της online διαφήμισης που προβάλλεται σε αποκλειστικές θέσεις μέσα από το ελληνικό native marketplace της Verizon Media (Yahoo.gr, Yahoo Mail, +600 mobile apps, κ.ά.). H Unilever και η Initiative Media αξιοποιoύν, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Mobile Moments Carousel για το Lipton σε μια digital καμπάνια, η οποία υλοποιείται από την Acrossmedia241, αποκλειστικό συνεργάτη της Verizon Media σε Ελλάδα και Κύπρο.