Σε ενσωμάτωση του mobile marketing στη συνολική στρατηγική τους, προκειμένου να αποκομίσουν περαιτέρω κέρδη την περίοδο των γιορτών, προτρέπει τις εταιρείες η Noa Bar-Shay, Senior Partnerships Account Director της Rakuten Viber.

Επισημαίνει ότι οι λύσεις Viber for Business μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να απλοποιήσουν την υποστήριξη των πελατών και να τους προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες. Καθώς, σύμφωνα με μελέτη της Statista, η πλειονότητα των αγορών γίνονται μέσω κινητού (55% σε σχέση με 41% από υπολογιστή), οι marketers οφείλουν να βρουν τρόπο να συνδεθούν με τους πελάτες στα smartphones τους.

Παράλληλα, προσφέρει 6 tips για τη βέλτιστη αξιοποίησή του: 1. Δημιουργία σούπερ εξατομικευμένων μηνυμάτων για τους πιο πιστούς πελάτες. 2. Αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών. 3. Χρήση εκπροσώπου για την παροχή βοήθειας στον πελάτη. 4. Συνδυαστική καμπάνια mobile marketing. 5. Μείωση της εγκατάλειψης καλαθιού. 6. Ενημέρωση των πελατών για τις παραγγελίες τους.