Το τριήμερο 18-20 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το workshop Idea to Pitch, το οποίο οργανώθηκε από την ΕΔΕΕ με τη συμμετοχή 20 νέων δημιουργικών από 12 εταιρείες επικοινωνίας-μέλη της Ένωσης.
Σκοπός του προγράμματος ήταν να διδάξει την ομάδα πώς παράγεται με συνέπεια δημιουργικό προϊόν ψηλού επιπέδου, μέσα από τη συνεργασία και το design thinking. Οι δημιουργικοί δούλεψαν σε συγκεκριμένα briefs και παρουσίασαν τις ιδέες τους όπως σε ένα πραγματικό pitch. Εισηγητές του προγράμματος ήταν ο Willie Diaz, CCO του Miami Ad School με μεγάλη εμπειρία training σε πολλές χώρες του κόσμου, και ο Kevin Allen, business growth consultant, bestselling συγγραφέας και lecturer στο Columbia, το Cass και το Harvard.
Στην καριέρα του στη διαφήμιση στο δίκτυο Interpublic, ο Kevin κέρδισε διεθνή pitches με καμπάνιες για τη Siemens, τη Lufthansa και τη Mastercard. Και οι δύο εισηγητές αξιολόγησαν με εξαιρετικά σχόλια τους Έλληνες δημιουργικούς, συγκρίνοντάς τους ευθέως με αντίστοιχες ομάδες στις μεγάλες αγορές της διαφήμισης. Ο Willie Diaz δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι απολαυστικές, ενδιαφέρουσες και insightful ιδέες σας ήταν πραγματικά εμπνευστικές. Είμαι περήφανος για εσάς».