Ενδιαφέροντα συμπεράσματα του Συνεδρίου «Hospitality.Next: Check-in To the Future»

Κεντρικό συμπέρασμα του συνεδρίου, το γεγονός ότι σε μια εποχή που οι ξενοδόχοι εξελίσσονται σε διαχειριστές brands, το τουριστικό προϊόν οφείλει να συνδυάζει το σωστό περιεχόμενο με τη σωστή επικοινωνία, την τεχνολογική καινοτομία με την αυθεντική φιλοξενία και την προσαρμογή στις διεθνείς τάσεις με την αειφορία.

Στους ομιλητές συμπεριλαμβάνονταν και οι Πάνος Λειβαδάς, γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Tim Davis, Global Marketing Director Small Luxury Hotels of the World, Russell Kett, Πρόεδρος της HVS Λονδίνου, Tatiana Zotova, Director of Commerce του ρωσικού tour operator Labirint Travel, Josh Partridge, Director Yahoo! Expansion Markets, Nicholas Hall, Director of the Digital Tourism Think Tank, Doros Theodorou, Commercial Director TripAdvisor, Sean Owens, Sustainable Product Manager της TUI, Nico Schlapps, ο αρχιτέκτονας που απέσπασε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό Radical Innovations in Hospitality 2013.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ και με την τιμητική υποστήριξη της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Αθηνών, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του HYBA. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι: Yahoo!, Pylones (HP Business Partner), FORTHcrs, ibelsa, Stanton Chase και ΔΕΠΑ. Τέλος, ανακοινώθηκε η διεξαγωγή των Tourism Awards 2014, τα οποία διοργανώνει η BOUSSIAS υπό την Αιγίδα του ΕΟΤ.