Σειρά web επεισοδίων, με την υπογραφή της 3ds.

Το Μέλι Μούσες λανσάρει την digital καμπάνια «Οδοιπορικό με τις Μούσες». Αποτελούμενη από 9 web επεισόδια με πρωταγωνιστή τον σεφ Μανώλη Παπουτσάκη, καθώς και από digital υλικό στο melimouses.gr, η καμπάνια καλεί τους καταναλωτές σε ένα ταξίδι σε όλη την Ελλάδα με στόχο να γνωρίσουν το μέλι.

Με επίκεντρο τις 9 Μούσες, 9 περιοχές της Ελλάδας και 9 μοναδικές ποικιλίες μελιού, ο Μανώλης Παπουτσάκης θα μοιραστεί συνταγές και θα αποκαλύψει το μυστικό συστατικό που μετατρέπει κάθε πιάτο σε μια μοναδική γευστική εμπειρία.

Το πρώτο επεισόδιο βρίσκεται ήδη στον «αέρα» με τίτλο «Τερψιχόρη – Κρήτη», με τον σεφ να ταξιδεύει στην Κρήτη, να συνομιλεί με τοπικούς μελισσοκόμους και να μαγειρεύει παραδοσιακές Κρητικές συνταγές. Η ενέργεια επικοινωνείται και με σχετικό τηλεοπτικό σποτ, ενώ εκτός από το melimouses.gr, «τρέχει» και στο Facebook. Τη διαφημιστική καμπάνια του Μέλι Μούσες επιμελείται η 3ds.