Στόχος η ενίσχυση της παρουσίας του Μεγάρου στα social media

Η συνεργασία έχει σαν στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του ΜΜΑ στα social media (Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Pinterest), την ανάδειξη και προώθηση των πολυποίκιλων δραστηριοτήτων του, αλλά κυρίως τη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας με το κοινό, εντός και εκτός Ελλάδας. Η συνεργασία της Digital Minds αφορά στο σύνολο των δραστηριοτήτων του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, συμπεριλαμβανομένων τόσο των πολιτισμικών-καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, όσο και των υπόλοιπων δράσεων, εκδηλώσεων και υπηρεσιών. «Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα η επίσημη σελίδα του ΜΜΑ στο Facebook κατάφερε να πετύχει organic growth που ξεπερνάει τους 4.700 φίλους, με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα να ακολουθούν», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.