Η εταιρεία ετοιμάζει αλλαγές στο Identifier for Advertisers των iPhone 

Ανοιχτή επιστολή στον Chief Executive Officer της Apple, Tim Cook, απέστειλαν διαφημιστικοί οργανισμοί, καλώντας τον σε συζητήσεις σχετικά με τα σχέδια της εταιρείας να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές εντοπίζουν τους καταναλωτές μέσω των apps του iPhone. Η επιστολή εστάλη σήμερα από το Partnership for Responsible Addressable Media, ως μία πρώτη δημόσια πρόσκληση της αγοράς να συνεργαστεί με την Apple, μετά την ανακοίνωση των αλλαγών στο Identifier for Advertisers (IDFA) της.

Μέχρι στιγμής η υπηρεσία, μέσω της οποίας οι διαφημιστές μπορούσαν να στείλουν customized διαφημίσεις στον κάτοχο, ήταν ενσωματωμένη στις συσκευές της Apple. Ωστόσο, το νέο iPhone με software iOS14, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί με τα νέα μοντέλα iPhones και iPads, θα την παρέχει ως επιλογή με εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι το ποσοστό των χρηστών που θα την επιλέξουν θα είναι σχετικά χαμηλό.
(Πηγή: Campaign)